Počet záznamů: 1
Marketing research
Autor Foret, Miroslav, 1946- (Autor) Název Marketing research / Miroslav Foret Další korp. Mendelova univerzita. Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií Vydání 1. vyd. Nakl.údaje V Brně : Mendelova univerzita, 2012 Fyz.popis 72 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-7375-592-8 (brož.) : 184.00 Kč Poznámky Na obálce nad názvem: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií. 130 výt. Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.52 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 306963 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1