Počet záznamů: 1
Marketingový management destinací
Autor Palatková, Monika, 1970- (Autor) Název Marketingový management destinací / Monika Palatková Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2011 Fyz.popis 207 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-3749-2 249.00 Kč Poznámky Obsahuje rejstřík Poznámka o jazyku České a anglické resumé Předmět.hesla management destinací * marketing * cestovní ruch Forma, žánr příručky Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví MDT 338.48-4:005 * 339.138 * 658.8 * 338.48 * (035) Anotace Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financován Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 299681 Půjčovna literatury místní sklad J 299681 a Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1