Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Autor Bartošová, Hana, 1944- (Autor)
    NázevZáklady marketingu / Hana Bartošová, Petra Krajníková
    Další autor Krajníková, Petra (Autor)
    Další korp. Vysoká škola regionálního rozvoje. Katedra ekonomiky a managementu
    Evropský sociální fond
    Nakl.údajePraha : Vysoká škola regionálního rozvoje, 2011
    Fyz.popis160 s. ; 29 cm
    ISBN978-80-87174-07-4 (brož.) : 212.00 Kč
    PoznámkyNad názvem: Evropský sociální fond. Na obálce pod názvem: katedra ekonomiky a managementu. 30 výt.
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Studijní opora pro studenty kombinované formy studia bakalářského studijního programu Regionální rozvoj, obor Management a regionální rozvoj
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL Obsah
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 297848Půjčovna literaturymístní sklad
    Základy marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.