Počet záznamů: 1  

Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

  1. Autor Kalista, Martin (Autor)
    NázevProduct placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech / Martin Kalista
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeOstrava : Key Publishing, 2011
    Fyz.popis69 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7418-111-5 (Key Publishing : brož.)
    978-80-87255-53-7 (B.I.B.S. : brož.) : 140.00 Kč
    EdiceMonografie
    Edice/záhl. Monografie (Key Publishing)
    PoznámkyNad názvem koeditor: Brno International Business School
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla výrobky * reklama a propagace * rozhlasové vysílání * televizní vysílače * regulace reklamy
    Klíč.slovamonografie
    Forma, žánr monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT658.62 * 659.1 * 654.195.6 * 654.197 * 351.824.5 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 297501Půjčovna literaturymístní sklad
    Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.