Počet záznamů: 1
Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech
Autor Kalista, Martin (Autor) Název Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech / Martin Kalista Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Ostrava : Key Publishing, 2011 Fyz.popis 69 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-7418-111-5 (Key Publishing : brož.) 978-80-87255-53-7 (B.I.B.S. : brož.) : 140.00 Kč Edice Monografie Edice/záhl. Monografie (Key Publishing) Poznámky Nad názvem koeditor: Brno International Business School Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla výrobky * reklama a propagace * rozhlasové vysílání * televizní vysílače * regulace reklamy Klíč.slova monografie Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.62 * 659.1 * 654.195.6 * 654.197 * 351.824.5 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 297501 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1