Počet záznamů: 1
Marktforschung in deutscher Sprache
Autor Bártová, Hilda (Autor) Název Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta Další autor Bárta, Vladimír, 1933- (Autor) Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Vydání 3., přeprac. vyd. Nakl.údaje Praha : Oeconomica, 2007 Fyz.popis 194 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-245-1244-0 (brož.) : 196.00 Kč Poznámky 200 výt.. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze Obsahuje bibliografii Určeno pro Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha Předmět.hesla marketingový výzkum * němčina * odborné texty Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8.012.12 * 658.8:005.52 * 811.112.2 * 81'42'373.46 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. němčina URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 254402 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1