Počet záznamů: 1
Management kvality služeb v cestovním ruchu
Autor Vajčnerová, Ida, 1967- (Autor) Název Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová Další autor Ryglová, Kateřina (Autor) Vydání První vydání Nakl.údaje Praha : Grada Publishing, a.s., 2017 Fyz.popis 186 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-247-5021-7 Kč 289.00 Edice Manažer Edice/záhl. Manažer Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Poznámka o jazyku České a anglické resumé Předmět.hesla cestovní ruch * management jakosti Forma, žánr příručky Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví MDT 338.48 * 005.6 * (035) Anotace Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 359910 Půjčovna literatury místní sklad J 359910 a Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1