Počet záznamů: 1
Regionální a mezinárodní marketing
Autor Lacina, Karel, 1943- (Autor) Název Regionální a mezinárodní marketing / Karel Lacina, Tomáš Kala Další autor Kala, Tomáš, 1946- (Autor) Další korp. Univerzita Hradec Králové. Katedra ekonomie a managementu Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Hradec Králové : Gaudeamus, 2003 Fyz.popis 136 s. ; 21 cm ISBN 80-7041-929-6 (brož.) : 73.20 Kč Poznámky Náklad 300 výtisků. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, Katedra ekonomie a managementu Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol MDT 658.8 * 339.138 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Digitalizovaný dokument Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 210312 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1