Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Autor Kotíková, Halina, 1957- (Autor)
    NázevZáklady marketingu / Halina Kotíková, Jaroslav Zlámal
    Další autor Zlámal, Jaroslav, 1947- (Autor)
    Další korp. Univerzita Palackého. Filozofická fakulta
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajeOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2006
    Fyz.popis77 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-244-1489-9 neprodejné
    EdiceSkripta
    Edice/záhl.Univerzita Palackého. Skripta
    PoznámkyNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. Odkaz http://www.upol.cz/fileadmin/user_upload/knihovna/Skripta_FF/zaklady_marketingu.pdf již není funkční. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Určeno pro studenty UP v Olomouci
    Předmět.hesla marketing * 7 marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8 * 339.138 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Základy marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.