Počet záznamů: 1  

Marketingový management destinací

  1. Autor Palatková, Monika, 1970- (Autor)
    NázevMarketingový management destinací / Monika Palatková
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2011
    Fyz.popis207 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3749-2 249.00 Kč
    PoznámkyObsahuje rejstřík
    Poznámka o jazykuČeské a anglické resumé
    Předmět.hesla management destinací * marketing * cestovní ruch
    Forma, žánr příručky
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT338.48-4:005 * 339.138 * 658.8 * 338.48 * (035)
    AnotacePublikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financován
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.2, z toho volných 2
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 299681Půjčovna literaturymístní sklad
    J 299681 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Marketingový management destinací

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.