Počet záznamů: 1
Spoločenská marketingová koncepcia a PR v praxi podnikov
Autor Kádeková, Zdenka (Autor) Název Spoločenská marketingová koncepcia a PR v praxi podnikov / Zdenka Kádeková Vydání Vydanie: prvé Nakl.údaje Praha : Verbum, 2019 Fyz.popis 177 stran : barevné ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-87800-57-7 Kč 199.00 Poznámky 200 výtisků Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * public relations * podniky - Slovensko Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 * 658.8:316.77 * 659.4 * 334.72 * (437.6) * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. slovenština Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 392785 Půjčovna literatury depozitář pouze prezenčně
Počet záznamů: 1