Počet záznamů: 1
Informative advertising and consumer search in a differentiated-products duopoly
Autor Çelik, Levent (Autor) Název Informative advertising and consumer search in a differentiated-products duopoly / Levent Çelik Nakl.údaje Prague : CERGE-EI, 2007 Fyz.popis 17 s. ; 21 cm ISBN 978-80-7343-131-0 (Univerzita Karlova. Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium : brož.) : 30.00 Kč 978-80-7344-120-3 (Národohospodářský ústav AV ČR : brož.) Edice Working paper series, ISSN 1211-3298 ; 332 Edice/záhl. Working paper series (CERGE-EI) Poznámky Souběžné české resumé Obsahuje bibliografii Předmět.hesla duopoly * reklama a propagace * spotřebitelské chování Forma, žánr studie Konspekt 33 - Ekonomie MDT 339.13.012.432 * 659.1 * 366.1 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 256054 Půjčovna literatury depozitář pouze prezenčně
Počet záznamů: 1