Počet záznamů: 1  

Creative strategy/strategy of creativity

  1. Akce Creative Strategy/Strategy of Creativity (konference) (1. : 2019 : Praha, Česko) (Nakladatel, vydavatel)
    NázevCreative strategy/strategy of creativity : trends in creative marketing communication : conference proceedings from the international scientific conference, April 25, 2019, University of Creative Communication, Prague, Czech Republic / Dušan Pavlů, Petr Majerik (eds.)
    Další autor Pavlů, Dušan, 1976- (Editor)
    Majerik, Petr, 1966- (Editor)
    Další korp. Vysoká škola kreativní komunikace (Organizátor akce)
    Nakl.údajePrůhonice : Professional Publishing; Prague : University of Creative Communication, 2019
    Fyz.popis254 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-88260-38-7 Kč 250.00
    PoznámkyNad názvem: University of Creative Communication
    Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografie
    Předmět.hesla marketingová komunikace
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 382689Půjčovna literaturydepozitářpouze prezenčně
    Creative strategy/strategy of creativity

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.