Počet záznamů: 1
Jak zjistit skutečnou hodnotu v public relations
Autor Fairchaild, Michael (Autor) Název Jak zjistit skutečnou hodnotu v public relations / sestavil a napsal Michael Fairchaild Nakl.údaje Praha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c1999 Fyz.popis 50 s. ; 21 cm ISBN 80-239-1264-X Poznámky Obálkový podnázev: návod pro určení měřitelných komunikačních cílů. Přeloženo z angličtiny. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Název originálu How to get real value from public relations Předmět.hesla public relations * masmédia * mediální komunikace * 7 public relations * 7 mass media * 7 media communication Klíč.slova mediální hodnocení Forma, žánr příručky * 7 handbooks and manuals Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.4 * 659.3 * 316.772.4 * (035) Anotace Brožura si klade za cíl motivovat klienty i pracovníky PR za účelem lepšího využívání public relations jako cennějšího komunikačního nástroje. Je zaměřena na určení cílů, které jsou základním východiskem pro účinné zadání pro PR. Měřitelné cíle jsou začleněny do kontextu zadání a je rovněž připojen seznam otázek, které by měly pomoci při jejich sestavování. Jsou zde vysvětleny také některé principy a výzkumné metody používané při účinnosti PR programů, včetně hodnocení dopadu mediální publicity.. Praktický návod, který by měl klientům pomoci získat od svých PR konzultantů ty nejlepší výsledky, ať jde o externí firmy, nebo interní oddělení podniku. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1