Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum trhu
Autor Bártová, Hilda (Autor) Název Marketingový výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta Další autor Bárta, Vladimír, 1933- (Autor) Nakl.údaje Praha : Economia, 1991 Fyz.popis 107 s. : obr. ISBN 80-85378-09-4 Edice Knižnice Hospodářských novin Edice/záhl. Knižnice Hospodářských novin Poznámky DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum * 7 marketing * 7 marketing research Forma, žánr příručky * 7 handbooks and manuals MDT 339.13.017 * 339.138 * 339.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1