Počet záznamů: 1
International marketing
Autor Machková, Hana (Autor) Název International marketing : theory, practices and new trends / Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kolektiv Další autor Král, Petr, 1979- (Autor) Lhotáková, Markéta, 1971- (Autor) Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze Vydání Ed. 1st Nakl.údaje V Praze : Oeconomica, 2010 Fyz.popis 191 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-245-1643-1 (brož.) : 318.00 Kč Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla mezinárodní marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:339.564 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 284657 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1