Počet záznamů: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Autor Ftorek, Jozef, 1973- (Autor) Název Public relations jako ovlivňování mínění / Jozef Ftorek Vydání 2., rozš. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2009 Fyz.popis 195 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2678-6 (brož.) 249.00 Kč Edice Manažer. Komunikace Edice/záhl. Manažer. Komunikace Poznámky Obsahuje bibliografie Předmět.hesla public relations * veřejné mínění Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.4 * 32.019.5 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 268165 Půjčovna literatury depozitář J 268165 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1