Počet záznamů: 1
Spotřební chování a segmentace trhu
Autor Koudelka, Jan (Autor) Název Spotřební chování a segmentace trhu / Jan Koudelka Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Ústí nad Labem : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006 Fyz.popis 227 s. ISBN 80-86730-01-8 : 200.00 Kč Edice Edice učebních textů. Marketing Edice/záhl. Vysoká škola ekonomie a managementu. Edice učebních textů Marketing Poznámky Glosář Obsahuje bibliografii Předmět.hesla spotřebitelské chování * segmentace trhu * marketing Forma, žánr učební texty Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele * 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * 339.138.017 * 366.1 * (07) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 2, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 243111 Půjčovna literatury depozitář vypůjčený (do 25.11.2024) J 243111 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1