Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Autor Kotíková, Halina, 1957- (Autor) Název Základy marketingu / Halina Kotíková, Jaroslav Zlámal Další autor Zlámal, Jaroslav, 1947- (Autor) Další korp. Univerzita Palackého. Filozofická fakulta Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2006 Fyz.popis 77 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-244-1489-9 neprodejné Edice Skripta Edice/záhl. Univerzita Palackého. Skripta Poznámky Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. Odkaz http://www.upol.cz/fileadmin/user_upload/knihovna/Skripta_FF/zaklady_marketingu.pdf již není funkční. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Určeno pro studenty UP v Olomouci Předmět.hesla marketing * 7 marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 * 339.138 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1