Počet záznamů: 1
Personalizace politiky v České republice
Autor Voženílková, Marcela (Autor) Název Personalizace politiky v České republice / Marcela Voženílková Vydání 1. vydání Nakl.údaje Brno : Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Mezinárodní politologický ústav, 2018 Fyz.popis 258 stran : ilustrace, grafy ; 21 cm ISBN 978-80-210-8931-0 Kč 349.00 Edice Monografie ; svazek č. 69 Edice/záhl. Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav. Monografie Poznámky 300 výtisků Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy, rejstřík Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla 1991-2020 politický marketing * osobnost v politice * předsedové politických stran * masmédia a politika * vnitřní politika - Česko - 1991-2020 * volby - Česko - 2001-2020 Forma, žánr monografie Konspekt 321 - Politologie MDT 323.23:659.1 * 316.46:32 * 329-051 * 316.774:32 * 323 * 324 * (437.3) * (048.8) Anotace Většina politických stran sází na své lídry. Proč? Protože politika se personalizuje. Od 60. let 20. století dochází v důsledku individualizace společnosti, erozi tradičních konfliktních linií a rozvoje moderních médií k oslabování politických stran a posilování jednotlivců. Politik se stává programem, značkou, na jejímž základě se volič rozhoduje, zda stranu podpoří ve volbách. Kniha představuje první český pohled na teorii personalizace politiky. Analýzou parlamentních voleb (2002–2013) zjišťuje, zda je česká politika personalizovaná. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 370186 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1