Počet záznamů: 1
Marketing obchodní firmy
Autor Zamazalová, Marcela (Autor) Název Marketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2009 Fyz.popis 232 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2049-4 298.00 Kč Edice Manažer. Marketing Edice/záhl. Manažer. Marketing Poznámky Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla obchodní podniky * podnikový management * marketingový management Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 334.711 * 658 * 658.8:005 * (035) Anotace V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 266416 Půjčovna literatury depozitář vypůjčený (do 02.12.2024) J 266416 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1