Počet záznamů: 1
Marketingové plánování, controlling a audit
Autor Glogar, Alois, 1932-2018 (Autor) Název Marketingové plánování, controlling a audit / Alois Glogar a kolektiv Další korp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006 Fyz.popis 146 s. ; 30 cm ISBN 80-7318-401-X (brož.) : 146.00 Kč Poznámky Náklad 200 výtisků. Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky Obsahuje bibliografii Předmět.hesla strategický marketing * marketingový management * marketingový audit Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.21 * 658.8:005 * 658.8:005.52 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 243679 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1