Počet záznamů: 1
Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu
Jméno korporace Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu Jiné jméno Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta. Katedra marketingu a obchodu Viz též (Dřívější záhlaví) Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu Zdroj dat Ungerman, Otakar: Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem, 2014 ; autoritní forma www(Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, Katedra marketingu a obchodu), cit. 11. 2. 2015 ; autoritní forma, odkaz viz též Poznámka Katedra marketingu a obchodu vznikla v roce 2014 spojením Katedry marketingu a Katedry mezinárodního obchodu. Druh soub. Soubor jmen korporací Odkazy (1) - Soubor jmen korporací (3) - Odborná literatura, mapy Databáze národních autorit NK ČR
Počet záznamů: 1