Počet záznamů: 1
Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
Jméno korporace Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu Jiné jméno Technická univerzita v Liberci. Hospodářská fakulta. Katedra marketingu Viz též (Novější záhlaví) Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu Zdroj dat Ungerman, Otakar: Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem, 2014 ; odkaz viz též www(Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, Katedra marketingu a obchodu), cit. 11. 2. 2015 ; autoritní forma, odkaz viz též Poznámka Novější název: Katedra marketingu a obchodu (od r. 2014). Druh soub. Soubor jmen korporací Odkazy (1) - Soubor jmen korporací (3) - Digitalizované dokumenty (10) - Odborná literatura, mapy Databáze národních autorit NK ČR
Počet záznamů: 1