Počet záznamů: 1
Strategie
Název Strategie : marketing - reklama - média Nakl.údaje Praha : Strategie, 1993-2016 2005-2016 Praha : Mladá fronta a.s. Fyz.popis 30 cm Číslování Č. 1 (1993)-č. 12 (2016) Periodicita 1x měsíčně ISSN 1210-3756 Poznámky V tiráži podnázev: Měsíčník pro média, matketing a reklamu. Podnázev od r. 2002: Týdeník o marketingové komunikaci. Podnázev od r. 2004: Týdeník o médiích a marketingové komunikaci. Podnázev od r.2014: První časopsi o médiích, reklamě a marketingové komunikaci. Od r. 2002 vydavatel: Mona, s.r.o.Praha /Sanoma Magazines Praha. Vydavatel od r. 2005: Mladá fronta, a.s.. www.istrategie.cz. Od r. 2009 přílohou titulu Marketing magazine Suplement Marketing magazine Předmět.hesla marketingová komunikace * marketing * média * reklama a propagace Klíč.slova obchod * média * marketing Forma, žánr odborné časopisy Konspekt 339.7/.9 - Světová ekonomika a mezinárodní finance MDT 339.138 * 658.8 * 316.774 * 659.1 * 658.8:316.77 * (051)-027.561 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL www.strategie.cz Vlastník Kladno SVK; signatura IV/973; roky odběru 1993-2016 Druh dok. Seriály - souborný záznam Odkazy Souborný záznam: použijte odkaz na záznam čísla nebo svazku Svazky 2016: 1-12 2015: 1-12 2014: 1-12 2013: 1-12 2012: 1-12 2011: 1-12 + Příl. 2010: 1/2-26 + Příl., 27/28-51/52 + Příl. 2009: 1/2-27 + Příl., 28/29-52/53 + Příl. 2008: 1/2-26 + Příl., 27-52 + Příl. 2007: 1/2-26 + Příl., 27/28-51/52 + Příl. 2006: 1/2-26 + Příl., 27/28-46, 48-51/52 + Příl. 2005: 1-25 + Příl., 26-52 + Příl. 2004: 1/2-26 + Příl., 27/28-52/53 + Příl. 2003: 1/2-26 + Příl., 27-51/52 + Příl. 2002: 1/2-26 + Příl., 27-51/52 + Příl. 2001: 1-25 + Příl., 26-51/52 + Příl. 2000: 5-26 + Příl., 27-51/52 + Příl. 1999: 1-12 + Příl. 1998: 1-12 + Příl. 1997: 1-12 + Příl. 1996: 1-12 + Příl. 1995: 1-12 + Příl. + CD 1994: 1-12 + 2 čtvrtlet.příl. + 4 zvl.příl. + 2 příl. 1993: 1-12
Počet záznamů: 1