Počet záznamů: 1
Teritoriální marketing jako koncept územního rozvoje
Autor Rumpel, Petr, 1964- (Autor) Název Teritoriální marketing jako koncept územního rozvoje / Petr Rumpel Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Ostrava : Ostravká univerzita, 2002 Fyz.popis 178 s. ISBN 80-7042-830-9 : 200.00 Kč Edice Spisy Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity ; sv. č. 145/2002 Edice/záhl. Spisy (Ostravská univerzita. Přírodovědecká fakulta) Předmět.hesla územní rozvoj * marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol MDT 711.1 * 339.138 * 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 204408 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1