Počet záznamů: 1
Zásady tvorby marketingové strategie
Autor Tomek, Jan, 1932- (Autor) Název Zásady tvorby marketingové strategie / Jan Tomek Vydání 2. vyd., v Institutu řízení 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Institut řízení, 1991 Fyz.popis 69 s. ; 21 cm ISBN 80-7014-035-6 (Brož.) : 29 Kčs Poznámky Přehl. lit. - Pozn. - Odkazy na literaturu. V tir. název Marketing v podnikové strategii Předmět.hesla marketink podnikový - metody a technika - příručky MDT 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info X 5983 Půjčovna literatury depozitář X 5983 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1