Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Autor Chalupský, Vladimír, 1956- (Autor) Název Základy marketingu / Vladimír Chalupský Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Mezinárodní organizace novinářů, 1991 Fyz.popis 122 s. : il. ; 29 cm ISBN 80-214-0247-4 (Brož.) : 10 Kčs Edice Učební texty vysokých škol Poznámky Přehl. lit. - Pozn. - Odkazy na literaturu Určeno pro Určeno pro posl. fak. strojní Předmět.hesla marketink - základy - učebnice vysokoškolské MDT 658.8 * 339.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 133439 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1