Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Autor Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor)
    NázevZáklady marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková
    Další autor Honzáková, Iveta, 1967- (Autor)
    VydáníVyd. 2.
    Nakl.údajeLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2003
    Fyz.popis157 s. ; 21 cm
    ISBN80-7083-749-7
    PoznámkyDOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Předmět.hesla marketing * 7 marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice * 658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Základy marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.