Počet záznamů: 1
Kulturní aspekty české a evropské reklamy
Autor Světlík, Jaroslav, 1949- (Autor) Název Kulturní aspekty české a evropské reklamy = Cultural aspects of Czech and European advertising / Jaroslav Světlík Souběžný název Cultural aspects of Czech and European advertising Další korp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky Nakl.údaje Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005 Fyz.popis 34 s. ; 21 cm ISBN 80-7318-271-8 Edice Teze habilitační práce = Habilitation thesis Edice/záhl. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Teze habilitační práce Poznámky Souběžný název edice z rubu tit. s.. 60 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografie Teze habilitační práce, Obor Management a ekonomika podniku--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla reklama a propagace - kulturní aspekty * marketingová komunikace - kulturní aspekty * reklama a propagace - Česko * reklama a propagace - země Evropské unie * marketingová komunikace - Česko * marketingová komunikace - země Evropské unie * 7 advertising - cultural aspects * 7 communication in marketing - cultural aspects * 7 advertising - Czechia * 7 advertising - European Union countries * 7 communication in marketing - Czechia * 7 communication in marketing - European Union countries Forma, žánr habilitační práce * teze * 7 habilitation theses * 7 abstracts Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 658.8:316.77 * 316.72/.75 * (437.3) * (4) * (043.5) * (048.3) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1