Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace a případové studie
Autor Hesková, Marie, 1948- (Autor) Název Marketingová komunikace a případové studie / Marie Hesková a kolektiv Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta managementu Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Praha : Oeconomica, 2004 Fyz.popis 127, 28 s. ; 30 cm ISBN 80-245-0675-0 Poznámky 300 výt.. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu Jindřichův Hradec. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Určeno pro Určeno pro bakalářské a inženýrské studium Předmět.hesla marketingová komunikace * 7 communication in marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice * 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * (075.8) Anotace Publikace podává výklad o metodách práce v marketingové komunikaci a jejích nástrojích - reklamě, public relations a v přímém marketingu. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1