Počet záznamů: 1  

Marketing of agriculture in developing countries

  1. Autor Havel, Jiří, 1933- (Autor)
    NázevMarketing of agriculture in developing countries / author Jiří Havel ; co-author Petra Holíková
    Další autor Chaloupková, Petra (Autor)
    Nakl.údajePrague : Czech University of Agriculture, Institute of Tropics and Subtropics, 2006
    Fyz.popis108 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-213-1529-6 Kč 170,00
    Poznámky50 výt.. Terminologický slovník. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Určeno studentům Institutu tropů a subtropů
    Předmět.hesla ekonomika zemědělství - rozvojové země * marketingový management - rozvojové země * 7 economics of agriculture - developing countries * 7 marketing management - developing countries
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT338.43.01 * 658.8:005 * (1-773) * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Marketing of agriculture in developing countries

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.