Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Autor Hesková, Marie, 1948- (Autor) Název Základy marketingu : teorie, řešené příklady a grafická podpora : studijní pomůcka vhodná pro distanční formy studia / Marie Hesková a kol. Vydání 1. vyd. Nakl.údaje V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004 Fyz.popis 94 s. : il. ; 29 cm + 1 CD-ROM ISBN 80-7040-719-0 Poznámky Anglicko-český terminologický a výkladový slovník. 150 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografie Předmět.hesla marketing * 7 marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 * 339.138 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1