Počet záznamů: 1
Úvod do marketingové strategie
Autor Švandová, Zuzana, 1961- (Autor) Název Úvod do marketingové strategie / Zuzana Švandová Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2005 Fyz.popis 98 s. : il. ; 29 cm ISBN 80-7083-918-X Poznámky Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, Katedra marketingu. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Předmět.hesla strategický marketing * 7 strategic marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.21 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1