Počet záznamů: 1  

Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje

  1. Autor Rumpel, Petr, 1964- (Autor)
    NázevTeritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje / Petr Rumpel
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeOstrava : Ostravská univerzita, 2003
    Fyz.popis57 s. ; 30 cm
    ISBN80-7042-957-7
    EdiceSystém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
    Edice/záhl.Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
    PoznámkyStudijní materiály pro distanční kurz Lokální a regionální rozvoj. 50 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Určeno výhradně pro kurzy Celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
    Předmět.hesla teritoriální marketing * 7 regional marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT332.146 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.