Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. Autor Foret, Miroslav, 1946- (Autor)
    NázevMarketingový výzkum : v udržitelném marketingovém managementu / Miroslav Foret, David Melas
    Další autor Melas, Dávid, 1993- (Autor)
    VydáníPrvní vydání
    Nakl.údajePraha : Grada, 2021
    Fyz.popis166 stran : ilustrace (některé barevné), mapy, faksimile ; 24 cm
    ISBN978-80-271-1723-9 Kč 249.00
    PoznámkyObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla marketingový výzkum
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8.012.12 * (048.8:082)
    AnotacePoznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky a marketingová doporučení.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.2, z toho volných 2
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 390499Půjčovna literaturymístní sklad
    J 390499 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Marketingový výzkum
    Marketingový výzkum

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.