Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
Autor Foret, Miroslav, 1946- (Autor) Název Marketingový výzkum : v udržitelném marketingovém managementu / Miroslav Foret, David Melas Další autor Melas, Dávid, 1993- (Autor) Vydání První vydání Nakl.údaje Praha : Grada, 2021 Fyz.popis 166 stran : ilustrace (některé barevné), mapy, faksimile ; 24 cm ISBN 978-80-271-1723-9 Kč 249.00 Poznámky Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8.012.12 * (048.8:082) Anotace Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky a marketingová doporučení. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 390499 Půjčovna literatury místní sklad J 390499 a Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1