Počet záznamů: 1
Reklama
Autor Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Název Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš Další autor Mikeš, Jiří, 1942- (Autor) Vydání 4., aktualizované a doplněné vydání Nakl.údaje Praha : Grada, 2018 Fyz.popis 232 stran : ilustrace, grafy ; 24 cm ISBN 978-80-247-5865-7 Kč 299.00 Poznámky Obsahuje bibliografii a rejstřík Poznámka o jazyku České a anglické resumé Předmět.hesla reklama a propagace * reklamní strategie * marketingová komunikace Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 659.113 * 658.8:316.77 * (035) Anotace Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo jak si vybrat reklamní agenturu. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 369302 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1