Počet záznamů: 1  

Úvod do praxe mediální komunikace

  1. Autor Váňa, Daniel (Autor)
    NázevÚvod do praxe mediální komunikace / Daniel Váňa, Petr Horký
    Další autor Horký, Petr, 1973- (Autor)
    Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Národohospodářská fakulta (Nakladatel, vydavatel)
    VydáníVydání první
    Nakl.údajePraha : Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2017
    Fyz.popis85 stran ; 30 cm
    ISBN978-80-245-2190-9 Kč 106.00
    EdiceVysokoškolská skripta
    Edice/záhl. Vysoká škola ekonomická v Praze. Vysokoškolská skripta
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Národohospodářská fakulta
    Obsahuje bibliografii
    Doporučeno pro bakalářské studium na VŠE v Praze
    Předmět.hesla mediální komunikace
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT316.772.4 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 365920Půjčovna literaturymístní sklad
    Úvod do praxe mediální komunikace

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.