Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. Autor Tahal, Radek, 1970- (Autor)
    NázevMarketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv
    VydáníPrvní vydání
    Nakl.údajePraha : Grada Publishing, 2017
    Fyz.popis261 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-271-0206-8 Kč 349.00
    EdiceExpert
    Edice/záhl. Expert (Grada)
    PoznámkyObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla marketingový výzkum - metody * neuromarketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005.52 * 658.8:159.91 * (035)
    AnotacePublikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.2, z toho volných 2
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 359180Půjčovna literaturymístní sklad
    J 359180 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Marketingový výzkum

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.