Počet záznamů: 1
Jak na sexistickou reklamu
Název Jak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy / [editorky Iva Baslarová, Dita Jahodová ; autorský tým Barbara Havelková ... et al.] Další autor Baslarová, Iva (Editor) Jahodová, Dita (Editor) Havelková, Barbara, 1980- (Autor) Nakl.údaje Praha : Otevřená společnost ; Brno : Nesehnutí, 2013 Fyz.popis 55 s., viii s. obr. příl. : barev. il. ; 15 x 21 cm ISBN 978-80-87110-26-3 Kč 55.00 Poznámky Terminologický slovník Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Předmět.hesla reklama a propagace * sexismus * gender Forma, žánr informační publikace Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 316.647.8:316.346.2 * 316.66-055.1/.3 * (036) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 347587 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1