Počet záznamů: 1
Autor Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Název Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2014 Fyz.popis 289 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; 25 cm ISBN 978-80-247-4843-6 495.00 Kč Edice Expert Edice/záhl. Expert (Grada) Poznámky Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla marketing - psychologické aspekty * spotřebitelé * spotřebitelské chování * emoce Forma, žánr příručky Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele MDT 339.138 * 658.8 * 366 * 366.1 * 159.942 * (035) Anotace Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vz Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 323747 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1
[?COMMENTSIGNIN]
, zdroj: Středočeská vědecká knihovna v Kladně