Počet záznamů: 1  

Strategický marketing

  1. Autor Jakubíková, Dagmar, 1948- (Autor)
    NázevStrategický marketing : strategie a trendy / Dagmar Jakubíková
    Vydání2., rozš. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2013
    Fyz.popis362 s. : il., 1 portrét ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4670-8 495.00 Kč
    EdiceExpert
    Edice/záhl. Expert (Grada)
    PoznámkyObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla strategický marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005.21 * (075.8)
    AnotaceKniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produkt
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.3, z toho volných 3
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 318777Půjčovna literaturymístní sklad
    J 318777 aPůjčovna literaturymístní sklad
    J 318777 bPůjčovna literaturymístní sklad
    Strategický marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.