Počet záznamů: 1
Psychologie reklamy
Autor Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Název Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv Vydání 4., rozš. a aktualiz. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2012 Fyz.popis 324 s. : barev. il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-4005-8 459.00 Kč Edice Expert Edice/záhl. Expert (Grada) Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla psychologie reklamy Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 159.98:659.1 * (035) Anotace Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efekt Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 0 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 303959 a Půjčovna literatury místní sklad vypůjčený (do 04.11.2024)
Počet záznamů: 1