Počet záznamů: 1
Reklama
Autor Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Název Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš Část názvu Jak dělat reklamu Název na hřbetu Reklama - jak dělat reklamu Další autor Mikeš, Jiří, 1942- (Autor) Vydání 3., aktualiz. a dopl. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2010 Fyz.popis 208 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-3492-7 249.00 Kč Edice Marketing Edice/záhl. Marketing (Grada) Poznámky Obsahuje bibliografii a rejstřík Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla reklama a propagace * reklamní strategie Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.113 * 659.1 * (035) Anotace Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 289367 Půjčovna literatury depozitář J 289367 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1