Počet záznamů: 1
Marketing I
Autor Pilný, Jaroslav, 1932-2021 (Autor) Název Marketing I. : (kombinované studium) / Jaroslav Pilný Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Ústí nad Labem : Fakulta sociálně ekonomická UJEP, 2009 Fyz.popis 70 s. ; 21 cm ISBN 978-80-7414-192-8 (brož.) 50.00 Kč Edice Skripta Edice/záhl. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Skripta Poznámky 200 výt. Obsahuje bibliografie Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 * 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 280755 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1