Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Autor Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor)
    NázevZáklady marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková
    Další autor Honzáková, Iveta, 1967- (Autor)
    Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
    VydáníVyd. 4., dopl. a aktualiz.
    Nakl.údajeLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2009
    Fyz.popis176 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7372-514-3 (brož.) : 86.00 Kč
    PoznámkyNad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu
    Obsahuje bibliografii
    Určeno pro studenty EF, 2. roč.
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT339.138 * 658.8 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL Obsah
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 278678Půjčovna literaturydepozitář
    Základy marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.