Počet záznamů: 1  

Strategický marketing

  1. Autor Strnad, Pavel, 1938-2014 (Autor)
    NázevStrategický marketing / Pavel Strnad, Jaroslava Dědková
    Další autor Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor)
    Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
    VydáníVyd. 4.
    Nakl.údajeLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2009
    Fyz.popis140 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7372-450-4 (brož.) 88.00 Kč
    PoznámkyNad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, katedra marketingu
    Obsahuje bibliografii
    Určeno pro studenty HF, 3. roč.
    Předmět.hesla strategický marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005.21 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL Obsah
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 275608Půjčovna literaturydepozitář
    Strategický marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.