Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
Autor Foret, Miroslav, 1946- (Autor) Název Marketingový výzkum : distanční studijní opora / Miroslav Foret, Jana Stávková, Anna Vaňová Další autor Stávková, Jana, 1947- (Autor) Vaňová, Anna (Autor) Další korp. Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo Mendelova zemědělská a lesnická univerzita. Provozně ekonomická fakulta Univerzita Mateja Bela. Ekonomická fakulta Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2006 Fyz.popis 114 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-239-7755-5 (brož.) : 140.00 Kč Poznámky Nad názvem: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, Provozně ekonomická fakulta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně, Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici Obsahuje bibliografii Poznámka o jazyku Část. slovenský text Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8.012.12 * 658.8:005.52 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština * slovenština URL Obsah Digitalizovaný dokument Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 275541 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1