Počet záznamů: 1  

Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie

  1. Autor Matusiková, Lucja, 1971- (Autor)
    NázevPercepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie / Lucja Matusiková
    Nakl.údajeV Karviné : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2008
    Fyz.popis129 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7248-503-1 (brož.) : 150.00 Kč
    EdiceStudia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
    Edice/záhl. Slezská univerzita. Obchodně podnikatelská fakulta. Studia economica
    PoznámkyMonografie byla zpracována pro účely rozvojového projektu "Podpora přípravy akademických pracovníků Slezské univerzity v Opavě pro zahájení habilitačního řízení v roce 2008". 200 výt.
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Určeno odborné veřejnosti
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla ochrana spotřebitele * spotřebitelské chování
    Forma, žánr monografie
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT366.5 * 346.548 * 366.1 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL Obsah
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 275658Půjčovna literaturydepozitář
    Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.