Počet záznamů: 1  

Mezinárodní marketing

  1. Autor Machková, Hana (Autor)
    NázevMezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě / Hana Machková
    Vydání3., aktualiz. a přeprac. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2009
    Fyz.popis196 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-2986-2 299.00 Kč
    EdiceExpert
    Edice/záhl. Expert (Grada)
    PoznámkyObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Poznámka o jazykuČeské a anglické resumé
    Předmět.hesla mezinárodní marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:339.564 * (035)
    AnotaceNové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny so
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.2, z toho volných 2
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 274584Půjčovna literaturydepozitář
    J 274584 aPůjčovna literaturydepozitář
    Mezinárodní marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.